10 ting jeg liker..

Kom over en blogg igår som utfordret andre til å fylle ut disse punktene. Jeg kunne sikkert skrevet hundre flere ting, så jeg tok det første som falt meg inn. Dette var kjekt, må finne flere slike! 

10 ting jeg liker

– Kinder sjokolade

– Å ligge i en god armkrok

– Fantasy

– Dyreliv

– Gode venner

– Å flørte

– Coca Cola

– Johnny Depp

– Å dagdrømme 

– Mat

 9 ting jeg ikke liker

– Skogen om natten

– Edderkopper

– Bedrevitere

– Rykter

– Katter

– Røyk

– Mas

– Kjærlighetssorg

– Dyremishandling

 

8 ting jeg liker å blogge om

– Reise

– Hunden

– Hverdagen

– Trening og fremgang

– Friluft

– Mine planer for fremtiden

– Tid med venner

– Innkjøp

 

7 ting jeg vil gjøre i fremtiden

– Vinne agility konkurranse med Kira

– Følge drømmene mine

– Kjøpe leilighet i syden

– Ta flere tatoveringer

– Finne meg en kjæreste

– Jobbe i nordsjøen 

– Ligge og kose på stranden med min fremtidige mann 

 6 ting jeg er redd for

– At det skal skje noe med hunden min

– Å være alene

– Å dø

– Miste de jeg er glad i

– Ulykker

-Slanger

 5 steder jeg liker å være

– Hjemme

– Syden

– I drømmeland

– På spa

– På stranden

4 ord som beskriver meg

– Eventyrlysten

– Spontan

– Engasjert

– Kjærlig

 3 ting jeg gleder meg til

– Neste Tyrkia tur

– Til jeg vinner i Lotto

– Til jeg møter drømmeprinsen <3

 

2 bra filmer

– Pirates of the Caribbean

– Thor

 

 1 bra sang

Hot for tiden!! 

6 kommentarer

Siste innlegg