Messy Updo

Hei alle! Ja, dere tenker kanskje “litt upraktisk å skrive blogg nå så sent”? Ja, kanskje.. men jeg har ikke hatt tid før nå. Denne dagen har gått på høygir helt til jeg satt meg i benken nå for å slappe av. Klarte selvfølgelig å forsove meg litt i dag. Jeg våknet kl.7 og skulle begynne på jobb halv 8. Heldigvis kom jeg ikke for sent! Dere vet, i hjemmetjenesten jobber vi etter lister, og idag fikk jeg tildelt en liste som var heise travel!! Fikk såvidt pause idag, før vakten min var over. Så var det rett hjem, lufte hunden, stelle meg og gjøre meg klar for selskap til lillebror min som fylte 16 år i slutten av juli. Fikk ikke tatt så mye bilder fra selskapet, lite strøm på mobilen. Hater Iphone…. Men jeg prøvde noe nytt med håret mitt i dag: Sette det opp i en “Messy Updo”! Ja, de kaller det det på youtube. Litt styr å få det til, men syns det ble kjempefint til slutt! Jeg stod nesten 1 time med å få det slik jeg ville, men med litt hjelp fra ei venninne så får dere det kanskje til litt fortere. Elegant hårstil, men samtidig avslappet nok til hverdags <3

Sjekk ut disse videoene på youtube for inspirasjon <3 

Her og Her 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg