A night out

Så havnet vi på fyllefest igjen, hei skål!! Neida, det var ikke så gale. Jeg og noen venner tok oss litt godt i glasset i går kveld og så prøvde vi bylivet senere på kvelden. Siden det er sildajazz i Haugesund denne helgen, så regnet vi med bra uteliv! Kjente jeg var ikke i så veldig drikkehumør, så ble ikke mye alkohol på meg, noe jeg syns var likegreit. Møtte selvfølgelig på mange kjentfolk og jeg koste meg med gode venner og god stemning! 

Haha! Lisa tuller seg på badet.. Ser ut som tatt rett ut fra en skrekkfilm! Men søte er du da, Lisa mi <3 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg