Fridag

God morgen kjære lesere! Eller god dag blir det vel heller. Jeg våknet egentlig ganske tidlig i dag, men jeg drømte så kjekt i natt at jeg la meg for å fortsette drømmen! Jeg drømte at det kun tok 4 timer å kjøre til Tyrkia! Gjett en gang hvor jeg har vært i natt da! Hehe <3

Det ble veldig sen blogging i går, så tenkte jeg skulle spare turbildene til i dag. Jeg og en kompis tok hundene med oss på en kveldstur rundt Vormedal, opp til Spanne og gjennom norheimskogen. Gud, som jeg kjente det i kroppen da jeg la meg i går! Gangsperr og mistet evnen til å løfte armene lengre enn skuldrene… Godt jeg har fri idag, og skal bruke hele dagen på å rydde og vaske. For det kommer nok til å ta hele dagen! 

Nå har jeg forresten funnet ut hvordan bildene kan bli lagret fra snapchat! Endelig slutt på disse stygge tegnene!

Ha en fin dag alle sammen <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg