Photoshoot Åkrasanden

I forrige uke hadde jeg en photoshoot sammen med kompisen min Tomi Thorsen. Vi kjørte til Åkrasanden for å ta noen syden-aktige bilder. Og jammen traff vi timingen perfekt! Vi fikk akkurat med oss sola på sitt beste, og vi tok bilder i nærmere 3 timer før sola gikk ned bak horisonten. Jeg koste meg på shooten, så timene bare fløy avgårde, og plutselig var det for mørkt å ta bilder! Det ble over 1000 bilder til slutt, så jeg er enda ikke ferdig med å plukke ut de beste og redigere dem litt. Men her er hvertfall noen av dem! Kommer en “del 2” litt senere. Jeg ble kjempefornøyd med dem. Tomi var veldig flink til å få frem det beste i både meg og naturen. Tusen takk igjen Tomi Thorsen, for en fantastisk kjekk photoshoot! Jeg koste meg masse, og det resulterte i mange bilder jeg ble storfornøyd med <3 

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg