Husmor

Jeg har hatt en fin fridag i dag. Og det trengte jeg etter den hektiske jobbhelgen jeg nettopp hadde. Nå koser jeg meg med Asbjørn Brekke Show, men tidligere har jeg stått på med å løpe ærender og vaske i leiligheten min. Det var godt å få unna noen gjøremål som har hengt på meg i lang tid nå. Og jeg har hatt skikkelig innkjøp av matvarer og diverse, og det beste jeg vet er å se kjøleskapet fullt! Det er ikke kjekt å skal lage mat, og så er det ingenting i kjøleskapet… Har følt meg som en skikkelig husmor i dag, men så er det litt kjekt også! 

Dagens outfit

Mens matmor vasker og styrer på, er det ingen oppmerksomhet å få.. Så Kira gikk likegreit og la seg mens støvsugeren bråkte ute i stua!

Nå har jeg fått bildene fra photoshooten på Åkrasanden, så jeg kommer til å bruke kvelden til å sortere og redigere masse bilder! 

Ett ordtak jeg snappet av Asbjørn Brekke: “Du lever i sølibat? Hvor er det? Jeg har aldri vært i sølibat..”  Hahahaha!

Ha en fin kveld kjære lesere <3 

2 kommentarer
    1. Anonym: Har prøvd det, men finner ikke bildene igjen på mobilen 😀 Vet du hvor de blir av på Iphone 4s? Ingen andre har funnet dem.. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg