Man må begynne ett sted..

Jobbhelgen er endelig over. Jeg har da hatt en grei dag på jobb i går, men i dag var det absolutt ikke gøy.. Glad den endelig er over! Jeg gleder meg veldig til neste uke, da har jeg nemlig meldt meg på Sikkerhetskurs, ett kurs man må ha for å få jobb i nordsjøen! Jeg ønsker sterkt å jobbe på plattform eller på båt. Om jeg får meg en slik jobb har jeg mulighet til å kjøpe meg leilighet i utlandet og faktisk bo hvor jeg vil, og likevel ha den samme jobben. Jeg skal selvfølgelig ikke ha alt for store forhåpninger med det første, men med ett slikt kurs kommer man hvertfall litt lengre! Og det er en start… Man må begynne i det små for å oppnå noe stort <3 

På jobb idag fikk jeg selskap av denne pusen som ville holde meg med selskap i bilen

Det var noen overlykkelige hunder som ventet på meg hjemme i dag. Da jeg kom hjem var det rett ut og leke med ball!

One Happy Dog <3

Two Happy Dogs <3

2 kommentarer
    1. Hva skal du jobbe med på plattform?
      Trudde man måtte ha utdanning for å jobbe på plattform, utenom som vaskekona.. men de stillingene er jo helt umulig å få..
      Må man ikke ha masse kurs for å jobbe der ute?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg