Fjelltur i sommerheten

For det første må jeg bare beklage for dårlig oppdatering på bloggfronten de siste dagene. Dagene går så fort, og tiden går rett og slet ifra meg! Jeg får ikke tid til alt jeg har tenkt, for det er så mye som står på planen min fremover. For ett par dager siden reiste foreldrene og brødrene mine til USA, og jeg er derfor barnevakt for border collien deres Tiko. Derfor har jeg prioritert hundene i førsterekke overfor alt annet. To rastløse border collier i hus er ikke til å spøke med! Så de siste dagene har vi vært veldig aktive med både fjellturer i Djupadalen og joggeturer i norheimskogen. 

I går gikk vi tur til Krokavassnuten! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg