Tips til ny mobil

Nå er jeg så trøtt og sliten. Etter jobb til klokken 10 og kvelds jogging med hundene så tar jeg “tidlig” kveld i dag. Selv om klokka allerede snart er 01.00 på natta! Men en ting skulle jeg spørre dere om. Jeg er så lei av den dårlige kvaliteten på bildene mine på mobil kamera. Jeg har en Iphone 4s, med en knust skjerm rett over kamera. Det kamera hvor man kan ta bilder av seg selv. Haha, høres kanskje litt dumt ut, men hvordan forklarer jeg det? Anyway. Jeg vil ha ny mobil, og trenger tips og råd fra dere! Jeg trenger en med ett bra kamera, Tips mottas med stor takk <3 

Se så dårlig kvalitet! Jeg blir sprø…Takk til den galne litauen mannen fra Minibaren i Haugesund som er grunnen til sprekken over kamera -.-

Og med det sier jeg god natt <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg