Bioluminescens?

Har dere noen gang hørt om bioluminescens? Slapp av, jeg visste ikke hva det var jeg heller før jeg søkte det opp i dag. Jeg kom over noen stilige bilder, og måtte jo bare finne ut av hva dette var. Det er altså produksjon og utstråling fra levende organismer! Jeg gidder ikke skrive fult hva dette er, om det er interessant kan dere jo søke det opp! Jeg syns bare bildene var så utrolig fine! Naturen er skjønn <3 Hva syns du? Av en eller merkelig grunn ble kvaliteten på bildene utrolig dårlig da de ble lagt ut … 

 

Hihi, måtte bare dele dem med dere <3 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg