Black Angels Tattoo

Når man er i syden er det jo en selvfølge at man tar tatovering! Er det ikke? Vel, kanskje ikke. Men jeg liker at det er så billig å ta der, at jeg bare måtte ta en ny da jeg var i Alanya. Denne gangen tok jeg tatovering på Black Angels Tattoo, nede i Alanya’s sentrum. Jeg ble anbefalt den plassen av Veronica, en av de norske jentene jeg ble kjent med der nede. Og Black Angel er en plass jeg virkelig vil anbefale videre. Resultatet ble noe helt annet enn jeg hadde sett for meg, men jeg kunne ikke blitt mer fornøyd! Etter jeg tok min første har jeg villet ta enda flere! Jeg ville ha bak i nakken, på hoftebeina, armen, bak skulderen, korsryggen, leggen.. ja, overalt! Selv om det var Pain Like Hell. Denne gangen ble det nakken. Jeg var forberedt på at det skulle være verre enn håndleddet, men det var jo nesten ikke vondt i det hele tatt! Jeg vil definitivt ta flere! 

Som nevnt var dette en tatovering jeg ikke hadde planlagt jeg skulle ha. Men jeg er så glad for at jeg endte opp med denne! Jeg hadde tenkt på noe tekst eller noen stjerner og sommerfugler, ja, det alle andre har! Men jeg ville ha noe som betydde noe spesielt for meg. Og det ble noe helt annet enn hva jeg hadde i tankene. Men jeg er veldig fornøyd med resultatet <3

Hehe! Ja, noen ganger stakk det litt mer.. 

Resultatet kommer snart <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg