Nye gamle klær

Jeg bruker bare dagene til å drømme meg tilbake til Alanya. Gud, som jeg har lyst til å flytte til paradiset og leve der nede som om det er det eneste jeg har gjort hele mitt liv. 

Jeg har hatt en skikkelig opprydning i klesskapet mitt i dag. Jeg er lei av alt det klær som ligger og bare samler støv. Er så mye jeg ikke bruker, så kan like gjerne bli kvitt det. Men samtidig fant jeg masse andre klær oppe på “loftet”, som jeg helt hadde glemt ut! Jeg fant blant annet noen stilige knebukser, topper og dongeribukser jeg trodde jeg hadde vokst i fra. Jeg hadde lagt dem vekk, siden jeg ikke lenger kom opp i dem. Men tenk, jeg har faktisk slanket meg så mye at de passet igjen! Det var en utrolig fin følelse, og jeg nærmest hoppet av glede hver gang jeg tok på meg en bukse som ikke passet for noen år siden. DEN FØLELSEN <3

Kne-sommerbuksene og en dongeribukse som viste seg å være kjempefin! Tenk at jeg har hatt disse klærne oppe på loftet i så lang tid uten å vite om dem.. Alltid fine overraskelser til dem som gidder å rydde i saker og ting 🙂

Se det rotet da! 

But first, let me take a selfie! 

Haha, kleint bilde! Jeg benyttet kvelden til å ta meg en treningsøkt med spinningtime og styrketrening!

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg