Hesteutstyr til salgs

Har jeg noen lesere som driver med hest? Da kan dere se her om dere trenger noe “nytt” utstyr til hesten din. Nå når jeg ikke lenger har hest, så har jeg ikke behov for å sitte med så mye hesteutstyr som ikke blir brukt. Jeg har ikke noen planer om å skaffe meg hest med det første, så da er det ikke så mye vits å la alt dette ligge og samle støv i flere år. Så nå selger jeg alt jeg har til en rimelig penge!

1. Dressursal av merket Wintec. 17″ og hvit bom. Følger med stigbøyler og salgjord. I meget fin stand! Kr. 2000,- Shabracken og fleece padden kan følge med for 300,-

2. Allround sal av ukjent merke. Usikker på str, men er brukt på stor kaldblods. Følger med stigbøyler. Kr. 500,-

3. Hvite bandasjer i fleece av merket Showmaster. Aldri brukt. 100,-

4. Ett par røde bandasjer. Aldri brukt. 50,-

5. Ett par blå/turkise bandasjer. Brukt, må vaskes. 30,-

6. Turkis dressur shabrack. Str. Full. Aldri brukt, ligger uåpnet i posen. Lik design som på bilde med dressursalen. 150,-

7. Lilla grime i str. full. Aldri brukt, ligger uåpnet i posen. 60,-

8. Hooflex (uåpnet), lærolje (uåpnet) og Superpoo sjampoo (halve flasken igjen) 300,- for alle. 

9. 2 gamle shabracker i str. pony og full. En voilock i str. cob. Trengs en vask. 100,- for alle.

10. Disco grime i nydelig kongeblå. Pusegrime. Str. Full. Brukt lite. 60,- 

11. Shabracker i str full. 100 -150,-

 

Kommenter her eller send meg en melding om det er noe du lurer på ang størrelser, pris eller annet. Er selvfølgelig mulig å komme med bud! Jeg har også noen hodelag og tømmer jeg ikke har fått tatt bilde av enda, så om du trenger noe av det, så gi meg en lyd så skal jeg fikse bilder 🙂 Og masse strigleutstyr!! Jeg holder til i Haugesund (Vormedal), så om du er i nærheten er det bare å ta turen bort og se om du finner noe du trenger. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg