Sommerkos

Jeg og Kira har tilbringet hele dagen i Sveio i dag sammen med Lisa og noen venner. Vi har en fantastisk temperatur i Haugesund for tiden, og i dag var en perfekt dag for å kjøre båt og grille ute i finværet! Dette var Kiras første tur i båt, og det gikk veldig bra. Vi stoppet på en fin badeplass hvor både Kira, Marie og Christoffer badet. Vi andre var litt mer pinglete. Jeg hadde da en fin unnskyldning, da jeg har tatt tatovering og ikke kan bade helt enda! Ja, det kommer forresten snart bilder av den 🙂 Etter båtturen kjørte vi til Christoffer hvor vi alle var med å grillet og koste oss. Kira har også fått ett skikkelig festmåltid i dag med både pølse, hamburger og skinke. Jeg var også ute på party natt til i dag i Sveio, så i kveld skal jeg slappe godt av. Det skal bli godt å legge seg nedpå og sove lenge i morgen! Kjenner jeg trenger det nå! 

Hehe! Blinkskudd av Vegard! 

Bilder fra natt til i dag på hagefesten! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg