Velkommen hjem, Linda

Jo, takk! Om jeg virkelig ville hjem da. Jeg ble rett og slett litt deppa da vi lettet fra Tyrkia og flyet landet i Haugesund. Men det skulle bli godt å se min kjære Kira igjen. Jeg har savnet henne veldig! Etter å ha vært i Alanya denne uken, møtt på Thea som har flyttet hit, og opplevd masse forskjellig, så har jeg veldig lyst til å flytte ned hit selv! Være litt crazy og komme meg vekk fra Haugesund. Det er ingenting som holder meg igjen. Familien, kanskje. Men det er bare snakk om kanskje for ett år. Og jeg hadde tatt med meg Kira, om dette hadde skjedd. Men det er også noe jeg bør tenke masse på og vurdere frem og tilbake og tenke på hundens beste. Om jeg finner ut at det ikke passer seg å ta med hunden, så blir jeg værende og heller prøver å finne en ny løsning. For jeg ofrer ikke hunden min for at jeg skal bo i Tyrkia! Det får meg til å tenke på de som ofrer dyrene sine fordi de skal på ferie i en uke i utlandet og ikke får dyrepass! De ser ikke en annen løsning for dyret enn sprøyta! Det er rett og slett kvalmt…! Hadde ikke jeg hatt dyrepass denne uken jeg har vært borte, så hadde jeg ikke reist. 

Off, der sporet jeg visst litt av. Men dere begynner å kjenne meg, jeg blir lett gira og revet med i interessante saker! Vel, bussen til flyplassen sto utenfor hotellet rundt 11 tiden. På bussen fikk jeg tatt litt bilder i farten, men stort sett sov jeg mesteparten av turen. 

Hjemme igjen! Og det var en vakker solnedgang som ønsket meg velkommen hjem <3 Jeg orket ikke å pakke ut med en gang. Istedenfor gikk jeg ned til butikken og kjøpte meg Fjordland komle og melk, for denne kvelden skulle jeg virkelig slappe helt av. Og det beste av alt, var at mamma har vært her og vasket og gjort hele leiligheten min ren! Følelsen av å legge seg i rent sengesett i min egen seng var himmelsk! Jeg sov helt til klokka halv 1 i dag. 

Var såå godt å se jenta mi igjen <3

De siste to dagene jeg var i Alanya fikk jeg ikke tid, eller lyst til å blogge. Den dagen jeg var dårlig lå jeg bare og sov og var rett og slett utslitt. Derfor kommer innleggene på løpende bånd i dag! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg