Alanya – Day 6

Siste dagen min i paradiset! Og den begynte svært dårlig. Jeg vet ikke hva jeg har fått i meg eller om det er noe jeg har spist eller drukket. Jeg følte meg ikke dårlig eller bakfull på noen måte. Men ut av det blå begynte jeg å kaste opp magesyre! Og det var virkelig sterk syre som kom opp. Det føltes ut som hele halsen min brant opp innenfra! Etterpå gjorde det vondt å spise og drikke noe, og bare det å svelge føltes ut som tortur! Heldigvis gikk det over i løpet av kvelden, men det var veldig skummelt da det stod på. 

Planen min var egentlig å ha en shoppingdag i dag.. men siden jeg ble så dårlig, følte jeg heller for å være på hotellrommet for å få litt ekstra søvn. Det tar virkelig på å være på ferie. Tror jeg trenger en ferie fra denne ferien etterpå! Men en liten tur på shopping kunne da ikke skade! 

Denne bilen har jeg sett ofte kjørende rundt i Alanya City! Hadde ikke vært feil med en slik en, huh? 

And guess what!

Det var ikke mangel på motorsykler i denne byen! Noen mer stiligere enn andre <3 

Jeg møtte norske Carina på Istanbul Club den siste kvelden. Jeg møtte henne forrige kveld også, men det var bare fort hei og hade. Denne kvelden koste vi oss voldsomt, og vi danset og hadde det kjempegøy! 

Min siste kveld her gikk utrolig fort, og plutselig satt jeg på Burger King og spiste nattmat med denne hunken! 

Jeg ville absolutt ikke hjem! Jeg har storkost meg så mye, og jeg føler meg nesten hjemme her!

4 kommentarer
    1. haha seriøst? hunken? han er mer en kvinnemishandler! du burde virkelig passet deg for hvem du henger med her nede, ikke alle er slik som du tror 🙂

    2. anonym,: Hehe, selvfølgelig er ikke alle som man tror 🙂 Og jeg tok forhåndsregler når jeg var der nede, så jeg passet ekstra godt på meg selv 🙂 Men da regner jeg med du kjenner han, siden du kan kalle ham en kvinnemishandler?

    3. ja, jeg kjenner han meget godt, og vet utrolig godt hva han har gjort får ikke så altfor mangen mnd. siden. Så han er virkelig ikke en person å henge rundt med etter som hva han har på seg i Alanya.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg