Alanya – Day 5

Dag 5 lå jeg på stranden i 6 timer! I løpet av dagen fikk jeg også selskap av Thea. Vi sovnet begge to i sola, og jeg har fått ganske masse farge de dagene jeg har vært her. Jeg pleier aldri å bli brun, så blir spennende å se når rødheten har roet seg litt. Bølgene var fortsatt svære som fy, og det ble ikke noe bading denne dagen heller. Men men.. Jeg vil heller ligge å sole meg, enn å drukne i de monsterbølgene der! På kvelden var det ut og sjekke livet på byen. Dette er seriøst byen som aldri sover!

Mine beste venner den dagen

Klar for kveldens festligheter

Handsome boys <3 <3

Nok en kjekk kveld på Istanbul Club! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg