Istanbul Club

I går var jeg, Thea, Veronika og Karina på Istanbul Club! Og jeg klarer ikke slutte å skryte av de flotte bartenderne her nede. De får virkelig de kvinnelige hormonene til å gå i surr! Haha! ja, men det er jo sant! Tror Istanbul er den beste nattklubben jeg har vært på til nå. Den slo til og med Havana Club. Så om du noen gang skal til Alanya, gå hit! Jeg kommer nok til å ende opp her i kveld også! 

Denne kjekkasen skulle ta bilde av oss jentene, men tror han rotet det litt til med mobilen min! Hehe! 

Veronika, Karina, Thea og meg. Haha, se blikket mitt da!

Ja, Kristoffer kom også innom en tur!

Bartenderen (A)

Kose dere masse denne onsdagen! Det skal hvertfall jeg <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg