Alanya – Day 4

Dagene her går så utrolig fort! Skulle ønske jeg kunne spolt en dag og to tilbake og opplevd alt på nytt. Dag 4 lå jeg og Thea på stranden i 5 timer og bare nøt livet. Vi lå på andre siden av Cleopathra Beach, tror den heter Miami Beach, og der var det ikke så svære bølger. Så vi fikk badet litt i dag, heldigvis. Jeg sov for lenge i dag også, til å rekke frokosten på hotellet. Så da ble det heller en god frokost på solsenga ved sjøkanten <3 

Som sagt lå vi på stranda i hele 5 timer, så det ble ikke mye tid til noe annet. På kvelden skulle jeg møte Thea og hennes venninner Karina og Veronika. Vi skulle spise på en plass som heter Trønderen. Kelnerne der var kjempeflinke til å lage liv, og vi koste oss masse med god mat, god stemning og godt i glasset! 

 

Det var ikke så enkelt å ta bilde av dem, de stod jo ikke stille ett sekund! Her danser de og lager god stemning for kundene! 

Jeg bestilte en Playboy, og det fikk jeg også, hehe!!

Kommer ett eget innlegg for natten. Det ble en del bilder, for å si det sånn! 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg