Alanya – Day 3

Den tredje dagen var ikke så mye å skryte av. Jeg sov lenge, så jeg droppet frokosten. Noe jeg ikke burde gjort. Jeg glemmer ofte å spise når jeg er på tur, så da klokka ble 5 fant jeg ut at jeg enda ikke hadde spist frokost. En kjapp burger fra Burger King gjorde susen. Jeg har bestemt meg! Burger King er mye bedre enn McDonald’s!

Og se, de har Burger King Express! Mulig de har det i Norge også, men vi har ikke Burger King i Haugesund så det vet jeg ikke..

Jeg var full fart nede ved stranden for å se hvordan sjøen var i dag. Bølgene var ikke blitt noe mindre så det ble lite bading denne dagen. Dessuten så jeg ikke en eneste person som badet i sjøen. Tror det hadde vært direkte selvmordsforsøket om noen hadde hoppet uti i dag. Så jeg fikk nøye meg med bassenget på hotellet, men det var så lite at det ikke var noe særlig gøy. Dessuten lå det på baksiden av hotellet som var omringet med høye leiligheter/hoteller, at sola kom ikke skikkelig til. Jeg kjente jeg var litt rastløs denne dagen, så jeg gikk egentlig bare rundt og surret til kvelden kom.

Så mye sol var det ved bassenget! 

Denne dagen spiste jeg middag hos Kilim Restaurant hvor Mustafa jobber. Det ble så enkelt som pizza i dag. 

Kvelden, derimot, var kjempegøy! Først hadde jeg ingen “date”, så jeg trodde jeg skulle ut alene denne kvelden. Men så møtte jeg faktisk en leser her nede! Thea, som bor i Alanya. Hun hadde sett bloggen min og lurte på om vi kunne treffest. Selvfølgelig! Veldig søt jente, og vi hadde det utrolig gøy! Vi skal treffest igjen i dag for å nyte dagen på stranden. 

Skumparty!!!

Mobil kvalitet!!

Fikk til og med prøve meg bak baren på Casablanca! 

Utsikten fra bak baren !

Og selvfølgelig, en god klem av den kjekke bartenderen!

Utelivet her er totalt annerledes enn i Norge, uansett om vi hjemme kjører i gang festival etter festival. Ingenting slår dette! Vi fester på en helt annerledes måte hjemme føler jeg. Når jeg tenker nordmenn på fylla, så er det slåsskamp, sykehus, pumping og drittsekker som dukker opp i hodet mitt. Her vet faktisk folk hvordan man skal feste og ha det gøy på samme tid! Og en ting til! Jeg har enda ikke opplevd jenter som har sett dumt på meg eller sender meg bitchy blikk. Det er det nok av i Haugesund for å si det sånn! Jeg opplevde noe helt motsatt. Ei jente kom bort til meg og sa jeg hadde så utrolig fine blå øyne. Hehehe <3

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg