Last night

Som nevnt tidligere var jeg ute i går og sjekket livet sammen med Kristoffer, Patrice og Victoria. Jeg møtte Kristfoffer først for å ta oss noen drinker på Cleo’s før vi gikk videre til sentrum og møtte de andre. De bor i Oba, men tar bare noen minutter å kjøre til Alanya med taxi. Vi hadde det veldig morsomt, og jeg er sikker på at halve Alanya kunne høre oss når vi gikk nedover gaten. Det er lenge siden jeg har ledd så mye i strekk! Folk begynte vel å tro vi hadde tatt noen lykkepiller eller noe. 

Tyrkerne vet hvertfall hvordan man lager liv, det skal dem ha! Charlie i full.. emh, sving? 😀

Blue Hawaii <3

Etter Cleo gikk turen videre til sentrum, hvor vi var innom blant annet Casablanca, Havana Club og Victoria’s Sport Bar. Og for noen kjekke bartendere! De er jo overalt! Alanya er definitivt plassen for heartbroken, single ladies! Hvem vil vel ikke bli flørtet med av flotte Tutti Fruttier (kodeordet til meg og Lisa, for fine mannfolk). Haha, ja jeg vet det er det de gjør for å tjene penger og bla bla. Men det spiller ingen rolle for meg hvilket grunnlag de har. Å bli satt pris på og få høre at en er søt, er en fin følelse uansett!

Jeg kom akkurat tilbake fra stranden. Da jeg kom ned, så måtte jeg likegreit bare snu igjen. Bølgene var jo blitt dobbelt så store enn de i går! Og jeg er så solbrent og varm at jeg ikke klarte tanken på å ligge i solen uten å kunne avkjøle meg. Det får bli bassenget ved hotellet i dag!

Haha, speilet var veldig lavt.. derfor den merkelige stillingen på meg!

Ønsker alle mine lesere enn fin dag <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg