Updates

Her kommer resten av bildene fra dagen i går, som jeg ikke rakk å publisere før Kristoffer plutselig stod i døra på hotellet. Greit å møte folk man kjenner hjemme i Norge. Det var ikke så mange bilder igjen fra dagen, men jeg har jo selvfølgelig noen fra kvelden jeg skal dele med dere! 

Jeg var på Cleo’s Retaurant og spiste middag, og der fikk jeg godt selskap av Ari Behn! Han snakker egentlig ganske bra norsk, og er det noe jeg ikke er flink til så er det å snakke norsk til folk jeg regner med ikke kan norsk! Hvertfall ikke så bra som han! Når jeg da snakker med dem på norsk, så snakker jeg helt merkelig. Nesten som “utlending-norsk” om dere forstår hva jeg mener. Hah, merkelig! Det er jo ikke godt å vite hvor mye av norsk de faktisk forstår. Så av og til ender jeg opp med å snakke engelsk til dem mens de snakker norsk til meg! Haha! 

Ari Behn 🙂

Jeg elsker parken som ligger rett ved havet. Jeg ser folk sitter og slapper av under trærne overalt. Og når man ser havet i bakgrunnen er det jo ikke rart man får en god følelse av fred, ro og idyll <3 

Koser meg veldig i Alanya! Å reise alene har ikke vært noe problem til nå 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg