Alanya – Day 2

I dag våknet jeg med ett skikkelig rykk. Jeg drømte at jeg hadde forsovet meg til noe, og fikk helt panikk. Klokken var halv 10 og jeg var usikker på når de stengte frokost buffeen på hotellet. Sikkert derfor jeg bråvåknet, hehe! 

Jeg måtte være veldig forsiktig nede ved stranden i dag. Jeg skulle egentlig ikke bade noe særlig, siden jeg var så utrolig solbrent. Og saltvann gjør det ikke akkurat så mye bedre. Men plutselig dukket Ferhat opp og skulle ha meg med ut i sjøen. Og for noen svære bølger det var idag. Helt sinnsykt! Jeg turte nesten ikke bade engang. Overalt så jeg folk som ble skylt inn til land som om de var noen rekende treplanker. 

Se på han mannen som står uti sjøen, og den svære bølgen som kommer over hodet hans der. Ikke tale om at jeg vasser uti de drapsbølgene der! 

Men jeg kunne jo vasse litt da.. det kan da ikke skade 🙂

Nå skal jeg straks gjøre meg klar for en tur ut. Jeg fikk plutselig besøk av Kristoffer, en kompis av meg som har vært i Tyrkia en stund. Så vi tenkte vi kunne treffest og gå på byen sammen. Derfor ble det ett ganske kort innlegg for denne gang, men det kommer selvfølgelig en senere oppdatering! Kos dere denne fine søndagen <3

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg