Solbrent!

Aaooo! Andre dagen min i Tyrkia idag, og jeg har allerede klart å brenne meg så det sviiir. Har smurt flere lag med solkrem nå, og tror jeg må ligge med en kort topp på stranden noen dager. Brystet mitt har virkelig fått gjennomgått av sola, det samme med magen min. Så da blir det å ligge på magen i dag! Sola er jammen ikke til å spøke med! 

Bilde til venstre er fra i går, og bildet til høyre er nå. Vanskelig å få til helt identiske bilder, men dere kan se – jeg er rød som en tomat! 

 

Project “Alone in Alanya”! Haha! Dere som ikke har lest bloggen min før eller fulgt med på hele turen min kan gå tilbake ett og to og tre innlegg og lese om hvordan dette startet. Om dere har lyst <3 Jeg oppdaterer hver dag mens jeg er her nede! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg