Happy hour!

Her kommer en liiiiten oppdatering for kvelden. Jeg har vekslet mellom å sitte hos Kilim restaurant og Cleo’s restaurant de siste timene. God stemning hos begge to! Men da de begynte med fotball på skjermen så sa liksom hodet mitt god natt. Så jeg tok likeså bare turen opp til hotellrommet mitt for å slappe litt av før Mustafa slutter på jobb. Deretter blir det nok å myse nedover den berømte “partygaten” og nattklubbene nede ved kaien. 

Vi spilte ett slags spill, som gikk ut på å ikke la mynten dette nedi glasset, ved å brenne opp papiret som lå over. Ja, håper dere forstår den elendige forklaringen min! 

Meg og Ferhat fra Cleo’s Restaurant! 

Dette ble en kort pause! Nå skal jeg ut igjen, hehe! Vi blogges <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg