Alanya – Day 1

Det var rett og slett herlig å legge seg litt nedpå nå. Jeg har akkurat dusjet, og smurt meg godt inn med bodylotion, aftersun og you name it. Jeg har fått sinnsykt med farge, og det etter bare en dag! Enda jeg nesten ikke har ligget på stranda. Lurer virkelig på hvordan jeg ser ut etter en og to dager til. Kokt hummer, kanskje? I dag har jeg vært sammen med Ogun og Mehmet i noen timer. Dere husker Ogun? Vi var innom Aquacenter og koste oss med vannsklier, bølger og rafting. Badeparken ligger faktisk bare noen meter fra hotellet mitt. Det er helt utrolig hvor sentralt hotellet mitt ligger, med tanke på stranden, sentrum, restauranter, supermarket og fornøyelser. Veldig fornøyd med hotellvalget! 

Aquacenter kan tilby så mangt. Badesklier i forskjellige form og farge. De har denne såkalte “Black Hole” hvor man renner ned i en slags bolle, for så å falle uti vannet i midten. Vi prøvde også rafting, hvor man sitter oppi en oppblåsbar kano og blir ført rundt med strømmen samtidig som man selv skal ro med årer. Og det kan jo føre til en god del latter! Jeg hadde det kjempegøy, og det var koslig å se Ogun igjen! Vi “avsluttet” med en tradisjonell middag på Burger King. Nå skal jeg stelle meg litt for den første kvelden her! Jeg skal også møte Mustafa nede ved restauranten han jobber på, som igjen er rett ved hotellet mitt. Senere må jeg innom Cleo’s Restaurant for å hilse på “gamle gjengen”! Jeg har allerede møtt Ferhat (Tutti Frutti), da han var med meg til stranden på formiddagen og badet. Haha, og folk trodde jeg kom til å bli ensom på turen! 

Ogun i farta!

Eneste som var litt kjedelig ved hotellet var frokosten. De hadde ikke akkurat så mye å velge mellom..

Men de skal ha pluss for å ha spisesalen i øverste etasje, med utsikt!

Nei, jeg har ikke druknet i brunkrem! Jeg har heller badet i sol, men det ser nok ikke noe bedre ut det heller. Utydelig på bildet, men jeg er rød som en tomat! 

Nå skal jeg tutle litt videre, med sminke og hår til hudkremen er tørket. Så er det ut og sjekke livet! Det er gratis trådløst internett her, så jeg har heldigvis musikken i orden! Og blir jo selvfølgelig enda mer gira når jeg hører på syden musikk! Kos dere, ha en fin lørdag! Vi blogges <3

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg