Koslig besøk

Denne dagen har gått så utrolig fort. Nesten for fort. Jeg ble ikke ferdig med tegningen min som jeg skulle vise dere i kveld, men det får vi ta igjen i morgen! I kveld har jeg kost meg i godt selskap med Lene. Vi lagde oss god mat og så litt på NCIS. Det ble ikke så mye av tv titting, siden vi er to jenter som virkelig kan skravle i vei! Det var helst Lene som stod for matlagingen, jeg bare passet på at risen ikke svidde seg i bunn. Jeg har aldri lagd dette før, men det var så enkelt som spekeskinke rullet rundt kyllingfilet biter med grønnsaker og ris ved siden av, toppet med kyllingsaus. Namm <3 

Nå er det natt i heimen og jobb i morgen. God natt <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg