Smakebit

God morgen kjære lesere! Jeg har sovet så utrolig godt i natt, jeg kan ikke engang beskrive det. Denne fridagen skal nytes, og jeg begynte like greit med det som får meg til å slappe godt av – tegne. Da sitter jeg i min helt egen boble, og jeg utestenger alt annet enn fokuset på tegningen. Nå skal jeg hive meg i dusjen og sykle bort til banken for noen ærender, så fortsetter jeg på tegningen når jeg kommer hjem! Her er en liten smakebit på hva jeg tegner i dag. Til nå har jeg kun tegnet skissen. Resultatet kommer i løpet av dagen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg