Ben rüya görüyorum… <3

I’m dreaming…Nå har jeg bare lyst til å skrive ett lite kose innlegg. Har dere lagt merke til de utrolig fine øynene tyrkerne har? Da jeg var i Alanya for ett par uker siden, kan jeg sverge på at hver eneste tyrker vi støttet på og snakket med hadde utrolig fine øyne!

Som dere sikkert har merket har jeg helt Tyrkia feber. Har hatt det siden jeg kom hjem fra Tyrkia. Jeg har nesten ikke tenkt på noe annet de siste ukene! Jeg har forelsket meg helt i landet, i hvertfall Alanya. Tyrkerne var så hyggelige, og imøtekommende. Og veldig sjarmerende! Jeg søker stadig etter nye, billige reiser og restplasser til Alanya, jeg leser såkalte “Tyrkia-blogger” av mennesker, mest jenter, som har funnet drømmemannen der nede og flyttet ned til ham og lever livet i sydenvarmen! Tenk om livet mitt kan bli slik? Det er min nye drøm. Flytte til Alanya! Gjerne ikke for alltid, men kanskje pendle mellom to land. Leve to forskjellige liv! Så spennende det hadde vært! Og jeg som alltid har sagt at jeg aldri i livet skulle sette mine bein i dette landet. Nå klarer jeg ikke vente til neste gang jeg reiser!

Kanskje jeg hadde funnet meg en tyrkisk mann der en gang også!? Ja, man vet jo aldri! Norske mennesker er så altfor firkantet. De dømmer folk før dem blir kjent med andre, og før jeg fikk sagt “Jeg møtte en tyrk…” “Ikke finn deg en tyrker! De er stygge, jævlige og har ikke respekt for noe som helst”. Emh? Og vi nordmenn skal liksom være så mye bedre? Tror ikke det du! Jeg har tydeligvis opplevd dem på en helt annen måte.Ja, de fleste vet ikke en gang hva dem snakker om. De fleste har ikke en gang møtt en tyrker, og hvertfall ikke blitt kjent med dem. Jeg er glad jeg har ett åpent sinn og tenker alltid å gi folk en sjanse før jeg dømmer. 

Dette ble ett litt lengre innlegg enn jeg hadde forestilt meg. Den skulle egentlig bare handle om hvor fine øyne tyrkerne har, men jeg blir så lett revet med når det er noe jeg virkelig interesserer meg for! Og jeg liker virkelig å dele mine erfaringer og tanker rundt dette med dere. 

 

Nå har jeg begynt å bli hekta på tyrkiske sanger også, og da er “Dudu” av Tarkan blitt min nye favoritt!

Den kan du høre lenger nede på bloggen, hvor jeg har lagt ut youtube videoen <3

Og Tarkan kan både synge og har nydelige øyne <3 Enjoy!

Husk å hør hele sangen før du dømmer. Ting er ikke alltid slik som du tror i begynnelsen vet du 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg