Party Lørdag

Hadde en helt super kveld på lørdag med kjekke folk og godt i glasset! Ikke noe drama eller slåsskamper som det ofte blir. Ikke som jeg husker hvertfall! Ikke på vorspielet da.. tror jeg. Uansett, vi var fire venninner som havnet på sommerfest i Sveio, og for å være ærlig så husker jeg ikke så stort av hva som skjedde. Men det har tydeligvis gått hardt for seg på en eller annen måte. Jeg våknet i går med en stor kul i bakhodet, baken min er så øm at jeg så vidt klarer å sitte og tar jeg på pannen min er det tydelig det har vært en kul der eller så kommer det en kul snart. I tillegg er begge armene mine fulle i blåmerker! For ikke å nevne lårene mine! Jeg klarte også å miste telefonen min, så jeg har vært uten den i hele to dager. Stakkars meg.. Jeg blir helt stressa om jeg ikke har mobilen rundt meg. Uten den har jeg hverken alarm, internett i hjemmet eller kontakt med omverden. Heldigvis har jeg ei bestevenninne som ikke er like vims som meg, som fant mobilen min i gresset. Så nå går livet som normalt igjen.  Snart klar for helg igjen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg