Barbie bil til salgs!

Uff og uff. Nå føler jeg meg virkelig deppa! Jeg har kommet frem til at jeg ikke lenger kan ha bilen min stående. Den er ikke eu godkjent og det er litt som må gjøres på den for å få den ferdig, og det koster peng! Så jeg er enten nødt til å få solgt den innen mandag, eller så er det bare en ting å gjøre.. Stakkar bilen min.. Jeg vil absolutt ikke sende den på knakken, men det blir fort dyrt for meg å ha den kun stående til pynt. Den har vært en trofast blikkboks på fire hjul, som har kostet meg svært lite i forhold til andre biler. I 5 år har vi vært sjelevenner og personligheten vår er så og si helt lik – Rosa! Så om noen er interessert i en søt, liten rosa bil med herlig personlighet og unikt utseende! Se her! Kjenner jeg får vondt i magen av de dumme bil reglene vi har i Norge! Hadde det ikke vært for den dumme eu godkjenningen og de dumme (syke) prisene vi har på bildeler og diverse, så hadde jeg cruiset rundt i denne søte barbie bilen nå. Gjerne jeg hadde vært på road trip til Tyrkia nå! Hvem vet? 

Bildene er noen år gamle, så lakken har sett sine bedre dager! Hva er det dem sier? Den er fin langt ifra, men langt ifra fin.. 

5 kommentarer
    1. Ååh, en liten Lancer! Hadde en slik en i fjor, men havnet i en bilulykke.. Har så utrolig lyst på en slik en igjen! Men denne var jo bare nydelig, haha! Men mitsubishi er jo den billigste bilen (som jeg vet!) man kan holde vedlike? Billige deler, så koster den ikke hele skjorta på EU ellerno.. Men nydelig bil 🙂

    2. HANNE: takk for kommentar 🙂 det er ikke en lancer, men Carisma 🙂 ja, er billige i drift og veldig lette og vedlikeholde! Dessverre har jeg vært nokså lat med vedlikehold de siste månedene, så den siste eu godkjenningen ble litt dyrere enn jeg hadde tenkt..

    3. Den så faktisk helt lik ut den Lanceren jeg hadde, men:p Huff, men det er vel bare slitedeler som må byttes? Bruker alltid få en EU kontroll på bilen som koster 600 her oppe.. Da får jeg en oversikt over hva som er feil og hva som må byttes.. Så ringer jeg pappa eller noen som kan mekke på makkverket, så bestiller jeg på eBay.. Heh :p 🙂 Huff, ikke bra :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg