Nusselig

Det er virkelig stressende å ikke ha bil! Nå har jeg syklet til jobb, og det er jo egentlig bare positivt. Men når jeg da har andre ærender jeg må gjøre, så er det ikke bare bare å sykle rundt i hele byn og gjerne kjøpe med en pose og to med matvarer for å henge det på styret.. På tide å spare til ny bil tenker jeg. 

Jaja, midt i all stresset vil jeg vise dere noen søte dyrebilder jeg kom over her om dagen! De er bare helt nusselige <3

Leser du bloggen min fast? Da kan du, om du vil, gå på facebook siden min HER og trykke “like”. Takk <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg