Go Bandana

God morgen kjære lesere! Nå er det vel egentlig sånn midt på dagen,  men det var tidlig da jeg tenkte jeg skulle poste dette innlegget. Jeg og Kira har vært i Stavanger denne helgen og i dag skal vi hjem. Må hjem til de søte små kaninene mine og rotet i huset som jeg må rydde til i morgen. Liker å ha alt i orden til mandagen kommer, så jeg kan starte uken med friskt pust! På tirsdag begynner sommerturnusen min, så da er det 1 eller 2 uker jobbing, så har jeg jammen meg ferie i 3 uker! Mon tro hva jeg skal finne på da? 

Jeg har kjøpt to bandana fra Glitter, og jeg elsker dem! En rosa og en blå. Vanligvis går jeg aldri med noe i håret, men det kan være at jeg ikke er så flink med det heller. Ble veldig fornøyd med det jeg klarte å lage i dag da! Noen som har flere tips til Bandana Hair Style? Likte dere frisyren? <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg