Helt uskyldig

Jeg vet det er litt risikabelt å legge ut disse bildene når det er så mange lesere med så mange forskjellige meninger om ting, men jeg syns de ble fine at jeg bare måtte.. Og nå er det jo lovlig å legge ut puppebilder på facebook, så undertøysbilder på bloggen kan vel ikke være så farlig? Fotografen var veldig dyktig med å få frem rett stemning i bildene. Jeg ville ha fine, helt uskyldige bilder. Ja, det er undertøy, men det vil jeg anse som like vanlig som når folk legger ut bikinibilder. Er det ikke? Kommenter gjerne om hva du syns <3 

Fotograf: Knut Ivar Skogland

 

 

 

11 kommentarer
    1. Må nå ærligt innrømme at jeg ikke helt ser sammenhengen mellom ammebilder og dette..
      Regner med at det og er yngre jenter som er inne på denne bloggen, og da forstår jeg ikke hvorfor du legger slike bilder ut!
      Jeg forstår heller ikke hvordan du tør å legge ut bilder av deg selv på den måten, mtp fremtidige arb.givere! Jeg hadde iallefall ikke likt tanken på at kanskje min arb.giver, mine kollegaer eller mine brukere/pasienter kanskje har sett meg nesten naken!

    2. En kvinnes kropp blir brukt som et reklamemiddel over alt, seksualisert og objektifisert, og ingen reagerer. Når en kvinne tar egne valg med sin egen kropp, og vil feire hvor vakker hun er, DA blir det ramaskrik. Det jeg får ut av dette; kvinner får selge kroppen sin, men ikke eie den.
      Og jeg som trodde feminisme skulle vært unødvendig per idag..
      Hud er ikke skummelt lenger, Anonym, jeg tror femtitallet skjedde for 60 år siden – Get over it.
      Du er vakker Linda, uten tvil!

    3. M: Tusen takk! 🙂

      Der fikk du frem ett godt poeng som kanskje ikke så mange tenker over! Vil ikke akkurat se på disse bildene som noe seksuelt, men feminisme som enhver kvinne burde være stolt over.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg