Verdig kaninliv <3

På så fine dager som det har vært nå, så fortjener jo dyrene å få komme ut og kose seg også. Det er ganske lenge siden jeg har nevnt kaninene på bloggen nå, men de lever fortsatt og har det super fint! Den lille kanin familien min Playboy, Tequila og sønnen Oliver koste seg ute i luftegården, mens datteren Linnea hopper rundt på rømmen enda. Jeg har ikke klart å få tak i henne ennå, men hun springer ofte inn i garasjen når jeg ser henne. Hun holder seg alltid rundt huset og springer aldri langt vekk. Men det er ikke bra for hverken kaninen eller naboene at hun går løs, så jeg må finne på en lur plan for å fange henne!

Jeg prøver alltid å ha kaninene mine ute av buret så lenge som mulig. Jeg ser for ofte kaniner som bare får ett liv stående i buret dag ut og dag inn. Slik vil jeg ikke at mine dyr skal leve livet sitt. Dere kan lese om ett dårlig eksempel på ett verdig kaninliv HER. Ble skikkelig lei meg når jeg leste artikkelen. Om folk ikke kan ta vare på dyrene, så må de få sjansen til å komme til noen som kan gi dem ett godt liv.

Oliver

Tequila og Playboy

I kaninstallen bor de to guttene mine, i to store bur! Hunnkaninen min holder til i ett utebur i hagen med luftegård. 

Noen av mine lesere som er kanineiere? Hva gjør dere for å gi dyrene deres ett verdig liv? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg