AM photography

Jeg var så heldig og fikk være med på en photoshoot med ei venninne. Hun er hobby fotograf og trengte modeller, så jeg meldte meg frivillig. Hun var veldig flink, og jeg ble kjempe fornøyd med bildene! Det var virkelig gøy å ha shoot med henne, vi ble så revet med begge to når vi fikk tatt noen bra bilder! Du finner siden hennes på facebook HER.  Det er hun som har tatt forside og profil bildet mitt på bloggen min også! Syns hele bloggen min ble såå mye finere med de bildene, jeg fikk jo ett helt nytt design! Så tusen takk Aina Marie <3

Fotograf: Aina Marie Hegglund 

AM Photography

 

5 kommentarer
    1. så fine bilder. hun er en flink og dyktig fotograf virker det som. Fortell hun at hun har gjort en god jobb, med å få frem det vakre og pene med deg i bildene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg