Nytt bloggdesign?

Jeg har lyst på ett nytt design til bloggen min, men jeg er ikke noe særlig flink til å lage noe slikt. Ikke vet jeg hvordan heller. Tror jeg har hatt det samme designet siden jeg begynte å blogge. Det eneste jeg har klart å endre på er fargene. Her er noen bilder jeg kunne tenkt meg å ha til forside bilde. Hvilken syns dere var finest til blogg forside? Er det noen av mine lesere som er flink med blogg design? 

1

2

3

4

Om noen kunne tenke seg sitt design på min blogg, ta kontakt! Blir bare kjempeglad om noen vil lage ett design til meg <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg