Stavanger

Jeg har vært på farten igjen, denne gangen i Stavanger. Jeg reiste på fredag etter jobb for å tilbringe helgen med Kristian. Deilig å komme litt vekk fra Haugesund. Vi har kost oss masse med både filmkveld, en dag på Solastranden og god mat. Vi spiste på Dolly Dimple’s på fredagen, og tror jeg aldri har ledd så mye på en restaurant før! Lisa og noen venner var også i Stavanger denne helgen. På lørdag var jeg med dem ut på byen for å sjekke utelivet. Skal si det er virkelig stor forskjell på livet i Stavanger og Haugesund! Men så er jo Haugesund en liten knøtteby i forhold da..Det var utrolig kjekt! Lørdags natt så jeg og Kristian skrekkfilmen The Conjuring. Til tross for at jeg var litt ør i hodet etter kveldens tur på byn, var dette den verste exorcisme/demon/gjenferd filmen jeg noen gang har sett. Stakkars Kristian fikk litt vondt i ørene tror jeg. Tror jeg klorte ham noen ganger også i ren panikk, unnskyld (A)

Jeg er blitt så glad i Stavanger at jeg har lyst til å flytte dit. Faktisk, så har jeg tenkt på det en god stund, men egentlig har jeg tenkt på ganske masse for tiden. Så det har bare blitt med tanken. Nå vurderer jeg det virkelig! Det er faktisk en nydelig by. Ser ikke noen grunn for ikke prøve ut noe annet, en annen by, andre omgivelser, andre mennesker. 

Litt bilder fra helgen <3

Solastranden. Det føltes nesten ut som vi lå på stranden i syden en plass!

Kristian 🙂

Fredagskvelden bestod av god mat, chips, brus (med litt til), snop og film. 

På lørdagskvelden var jeg ute med bestevenninna mi <3 Vi var på en nattklubb som heter Hexagon! Der møtte vi Eldar, en venn av meg fra Hervik hvor vi hadde campingvogn i gamle dager! 

Jeg har kost meg kjempemasse i helgen, og det blir nok ikke lenge til før jeg tar turen igjen!

Noen av mine lesere som holder til i Stavanger? 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg