Kvalsvik

I dag har jeg hatt fri fra jobb, så jeg bestemte meg for å ta med hunden til Kvalsvik for å slappe litt av ved stranden. Jeg var støttekontakt i dag, så jeg hadde “brukeren” min med meg også. Hun hadde også hunden sin med. “Jannicke” badet i sjøen til og med og det så ikke lite kaldt ut. Hundene lekte og koste seg og vi fikk tatt masse fine bilder. Jannicke liker godt å være fotograf, og hun er også kjempeflink til å ta bilder! Så da fikk jeg også mange fine, nye bilder til bloggen på samme tid. På grunn av taushetsplikt, kommer jeg ikke til å legge ut bilder av Jannicke på bloggen. Dagen har gått utrolig fort, og i morgen er det allerede torsdag! Slik er det når man har fri. 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg