The winner takes it all

Jeg har hatt en veldig fin start på dagen. Det første jeg gjorde da jeg sto opp i dag, var å gjøre hunden klar for tur og så var det ned til butikken for å hente ut pakken som ventet på meg der. For noen uker siden fikk jeg en melding av Norsk Ukeblad at jeg hadde vunnet en konkurranse, og premien var ett diamantsmykke til en verdi av 10 000,-! Og det var denne pakken jeg hentet i dag. Jeg smilte hele veien hjem igjen. Hvem blir vel ikke glad for å vinne noe så fint!? 

Jeg så den konkurransen helt tilfeldig da jeg satt på jobb og hadde pause. Jeg tenkte bare at jeg sender inn svaret mitt bare for moro skyld, og tenkte egentlig ikke mer på det. Jeg vinner jo aldri! Så det ble ett ganske stort sjokk da jeg fikk meldingen, og jeg måtte lese den om og om igjen for å se om jeg leste riktig. Jeg trodde egentlig ikke på det før jeg fikk hentelappen fra posten og sto i stua med pakken i hånda. Så utrolig gøy! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg