Liten shoot i mai

Nå er jeg kommet hjem etter en veldig travel dag på jobb. Har jobbet en god del nå den siste tiden etter jeg kom hjem fra Tyrkia, men i dag var det så varmt ute i tillegg at det nesten er kriminelt å jobbe i slik varme. Før jeg fikk kommet meg hjem måtte jeg jo ta stallarbeidet i tillegg. Derfor var det ekstra godt å sette seg ned i benken og bare ligge der så lang jeg var. Merkelig hvordan været kan snu her på vestlandet! Da jeg var på jobb for kun ett par timer siden var det strålende sol og sydenvarme. Nå regner det kattunger og blåser sidelengs..

Jeg kom på jeg hadde noen bilder fra en liten shoot for noen uker siden. Planen var å ta såkalte “form-bilder”, for å se forskjell på kroppen min før og etter trening. Det forklarer bikinien. Ja, bikini, ikke undertøy for å understreke det for de som bryr seg. Jeg har snart nådd årets mål som var å gå ned 10 kg. Bildene ble ikke så veldig tydelige, fordi vi prøvde å tenke litt nytt. Å stå bak en gardin kan faktisk gi deg ganske stilige bilder! Men fikk ikke så godt frem resultatet fra noen trening akkurat. Men men, vil vise dem til dere uansett! De ble ganske kule syns jeg. Takk til Knut Ivar for photoshooten! 

 

Takk Kjetil Vaaga for awesome redigering !

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg