Summer photoshoot

I dag hadde jeg min første shoot i sommerværet. Det ble veldig spontant, så jeg måtte bare hive på meg en kjole, som jeg krysset fingrene for at den passet, og kjørte avgårde for å møte fotografen. Vi fant en fin sti hvor vi fikk både litt skog og ruiner i bakgrunnen. Jeg rakk så vidt å sminke meg, så jeg var veldig spent på hvordan disse bildene kom til å bli. Men jeg ble veldig fornøyd! Syns det er kjekt å få nye bilder som ikke bare består av selfies og bilder man tar selv med mobilkamera. Hva syns dere om bildene?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg