Agility i sommerværet

Mandag! Jeg følger så lite med på dagene for tiden. De er alle like. Etter jobbhelgen hadde jeg fri i dag, så da tenkte jeg meg bort til agilitybanen med Kira. Kan ikke huske sist jeg var der, så var nesten på tide! Jeg hadde med meg broren min og hunden hans Tiko også. Det var tydelig at Kira ikke hadde glemt ut hvordan det skulle gjøres. Da jeg satte opp hinderne hadde hun og Tiko allerede løpt gjennom hele banen. Det var ganske så varmt å springe rundt der og rope kommandoer hele tiden, så vi ble ikke så lenge. Men nok til at hundene ble slitne. Blir nok mye mer trening når jeg får eu godkjent bilen min. Det er mye av grunnen til at det ikke er blitt så mye trening. Jeg kommer meg ikke bort og det blir altfor langt å sykle, med hunden på slep. Så jeg må se til å få fikset den bilen min snart! Fine bilder fikk vi hvertfall tatt i dag <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg