Tyrkisk sommerflørt <3

På onsdag kom jeg hjem etter en uke i Tyrkia. Dere kan lese om det i forrige innlegg. Dette har vært den beste ferien jeg har hatt på lenge, på mange måter. Jeg reiste med bestevenninnen min, vi hadde sol og varme alle dagene, shoppet mye, og på toppen av alt ble jeg forelsket! I en kjekk bartender som jobbet på hotellet vårt. Jeg er glad for at jeg møtte ham de første dagene, så fikk vi litt tid til å bli kjent. Og jeg vet dette bare var en ukes sommerflørt, men jeg var så glad og lykkelig når jeg var med ham! Jeg fikk sitte på med ham på motorsykkelen hans, og han viste meg rundt mens vi kjørte rundt i Alanya. Det var akkurat som å være nyforelsket igjen! Jeg har ikke akkurat hatt det så lett den siste tiden, så mens jeg var i Tyrkia glemte jeg alt det negative hjemme og bare fokuserte på å kose meg på ferien. Han var så hyggelig, og ikke slik en “typisk” tyrker som jeg har hørt så mye om. Vi fikk veldig god kontakt, og når jeg snakket med ham virket det nesten som om jeg hadde kjent ham i en evighet. Vi hadde flere turer på motorsykkel, vi tok oss nattbad på Kleopathra stranden og gikk ut på nattklubb sammen. Jeg må innrømme jeg kikket litt etter ham da jeg lå ved bassengkanten og så inn i baren han jobbet på. Deilig følelse av forelskelse! Akkurat slik jeg har lengtet etter i en veldig lang stund nå. Det hadde virkelig vært gøy å få møte ham igjen! Vi holder fortsatt kontakten via facebook! Kanskje jeg må vurdere å få meg Skype også!

Jeg begynte så vidt å fortelle om noe jeg har tenkt en del på. Er det noen av dere lesere som har tenkt på å forlate landet deres noen gang for å gjøre noe sprøtt? Jeg vet ikke, kanskje bo i Tyrkia for ett par måneder!!?? Det har jeg sååå lyst til! Tenk da, ingen som kjenner deg, ingen som snakker dritt. Du kan begynne fra starten av, virkelig fra starten. Jeg føler at jeg er på det stadiet i livet hvor jeg kunne trengt å gjøre noe som det. Bare reise fra alt i Haugesund og begynne på nytt. Jeg kjente jeg ble dårlig da flyet landet i Haugesund onsdag kveld. Og det var ikke på grunn av hangoveren etter nattens sprell. Det var rett og slett fordi jeg visste hva som ventet meg der. Jeg snakket med ei i Tyrkia som gjorde nettopp dette. Hun flyttet fra Norge for å bo i Alanya ett par måneder. Men så møtte hun en tyrker og nå har hun bodd der i 2 (?) år! Jeg kjenner jeg blir skikkelig glad av å tenke på det. Hvorfor skal jeg sitte fast i Haugesund for resten av livet? Man må kunne gå litt utenfor komfortsonen for å finne ut hva man egentlig vil i livet. Nå vet jeg jo hvordan det er å bo i Haugesund, jeg har jo bodd her hele livet. På tide å tenke nytt!! Jeg tror ikke jeg hadde flyttet til Tyrkia for alltid, men gjerne for ett par måneder.. Hadde ikke vært feil! Kanskje noen av dere allerede har gjort dette? I såfall vil jeg gjerne høre om det!

Jeg på motorsykkelen til Ogun! 

Fikk til og med prøve meg i baren hvor han jobber! 

Første kvelden vi var ute sammen, Havana Club

Spilte ett såkalt “edru-spill”. Jeg vant! 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Hei du.
      Jeg vil bare skrive noen få ord til deg ang Tyrkia.
      Dette er mine opplevelser.
      Jeg har en søster som var på ferie med noen venninner i Tyrkia, og som deg så blei ho ille forelska i en kjekk tyrker.
      Jeg advarte ho som storebror jeg er, jeg prøvde å fortelle ho at hvor mange “blonde” turister trur du ikke den såkalte kjekke bartenderen treffer eller sjekker opp i året.
      Men ho ville så klart ikke høre fordi han var ikke sånn, sa ho.
      Jeg skal fatte meg i korthet at det ende med at ho skulle overraske han å fly ned dit, men hva trur du skjedde da.
      Jo da hadde han tilfeldig treft ei jente fra Sverige, så det ende jo så klart med masse sinne,tårer og kort opphold før ho fløy tilbake.
      Så du bør tenke deg litt om, du virker som ei kjempe fornuftig jente med masse energi som er glad i dyr.
      Sjøl om du er penere med mørkt hår en blondt.
      Du har framtiden foran deg og ikke sur den bort på noe som nesten er dømt til og ikke fungere i det lange løp, men det er opp til deg.
      Ville bare fortelle deg den historien om min kjære lillesøs.
      Ønkser deg en riktig god sommer og lykke til med alt i framtiden, uansett hva den unge pene jenta vil gjøre i livet.
      Mvh Erik

    2. Erik Karlsen: Setter utrolig pris på historien din og at du deler den! Nå skal det sies at jeg ikke reiser ned på grunn av tyrkeren jeg har møtt, men fordi jeg trivdes så godt der og ønsker meg ett lengre ferieopphold der jeg var i mai. Jeg er full klar over hvordan disse tyrkerne “opererer” med forskjellige jenter de møter, og kjenner jeg meg selv rett hadde det aldri gått med ett så langt avstandsforhold. Men det er veldig greit å kunne kjenne noen som kommer fra stedet man skal besøke, og hadde han vært av den kriminelle typen så hadde han voldtatt meg for lenge siden. Men selvfølgelig, man skal være forsiktig!!

      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg