Bikini klar <3

Det er farlig å være med på shopping med Lisa! Hver gang jeg blir litt gira for en liten ting, sier hun alltid “kjøp an då viss du like an!”. Nå har jeg fått fylt skapet mitt med masse nye sommerklær og bikinier, så nå kan jeg gå sommeren i møte. Normalt har jeg virkelig vanskeligheter med å kjøpe meg bikini. Jeg hater det egentlig. Jeg finner aldri noe som passer meg og kroppsfasongen min. Og så har jeg jo litt over middels store pupper, så fine bikinier som passer skal jeg lete lenge etter! Men i år har jeg allerede kjøpt meg tre par! Blant annet disse to <3 Fås kjøpt på Cubus!

Og den siste fra H&M

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg