I had a dream

Hva drømmer du om? Hva vil du i livet ditt? Har du en såkalt Bucket List over ting du skal gjøre før du dør? Det er så mye jeg vil oppleve, se og føle. Jeg har sikkert glemt noe i farten, for det er jo så mye man kan se i verden. Og det er sikkert en del av dette jeg aldri kommer til å få oppleve, men… det er lov å drømme <3 

 

Jeg drømmer om ett søtt hus med badebasseng utenfor. Ett sted jeg kan finne roen og kalle det mitt hjem. 

Forelskelse – Jeg drømmer om å få kjenne på denne følelsen igjen. 

Jeg vil til Disneyland!

Jeg vil møte mitt store idol, Johnny Depp <3

Jeg vil jobbe med noe som kan bli min drømmejobb. Hva nå enn det er. 

Hvem er det som ikke vil hoppe i fallskjerm?

Jeg vil til Hollywood!!

Jeg må svømme med delfiner før jeg dør <3

Jeg vil reise til ett tropisk sted

Reise på safari 

Bade i en varm kilde på Island

Jeg vil lære meg å drifte!!

Jeg vil på en romantisk middag date ved stranden <3 

Er det noe av dette du også har lyst til å gjøre? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg