Oh sick

God morgen lesere! I dag er jeg ikke i form.. Hodet verker, Kroppen svetter og fryser samtidig, svimler når jeg går og jeg føler jeg må spy. Håper dette gir seg til onsdag! Frem til da bør jeg vel holde sengen og putte i meg noe paracet og halstabletter. Hurra..! Blir nok mye filmglaning i dag.

I går hadde jeg egentlig en fin dag. Planen var at jeg skulle ut på lørdag, men klokka ble så mye at jeg droppet det. Det er jeg veldig glad for nå! Så på søndag tok jeg og Lisa en road trip til Sveio for å levere hunden til Lisa hos sin “far”. Mor til Lisa har reist til syden, så både jeg og Lisa bor alene, og ingen av oss er noen særlig gode kokker. Da er det veldig kjekt å bli invitert på middag hos foreldrene mine. Grillmat! mmhhmm….!

På kvelden koste vi oss med film på tv. Det var på kvelden i går jeg begynte å kjenne at jeg ble dårlig. Jeg tenkte bare ÅÅNEEII! Ikke nå… Jeg og Lisa har store planer for uken som kommer og jeg kan bare ikke bli syk nå! Jeg får si god bedring til meg selv, og ha en fantastisk dag til dere alle <3 Jeg krysser fingrene for at dette går over snart..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg