Kvelden før det smeller

Og så var det 16 mai! Noen som skal ut på noe gøy i dag? Vi hadde det så gøy sist fredag hos meg at vi prøver å gjenta det samme i kveld. Det er mange av de samme folkene som kommer i dag, og da vet jeg det blir bra stemning. Både jeg og bestevenninna mi har gått rundt og gledet oss i ei hel uke allerede. Vi har kun hørt på party musikk og vært så og si i hundre alle dagene. Nå skal jeg straks komme i gang med å gjøre ting klart til i kveld. Har litt bilder fra i går da vi tok oss en kjøretur til Sveio og litt i byn, og danset og tok helt av i bilen.

“What are you looking at? Have you never seen a dog driving a KIA before?”

Meg og kosejenta mi <3 

Screenshot fra snapchat! Vi sang for full hals! Jeg er sikker på det så ut som bilen gynget på veien, vi satt ikke akkurat i ro! 

Om dere har noen tips til party musikk vi kan høre på i kveld, mottas det med stor takk <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg