Endelig resultater <3

Treningen har gitt resultater! Den siste tiden har jeg stått på som en helt for å komme i bedre form. Det er egentlig nesten bare det jeg har prøvd å fokusere på. Så nå, etter så mange år med “hopp-på-hopp-av-trening”, har jeg endelig fått struktur på treningsprogrammet og lagd meg små mål som jeg faktisk kan klare å oppnå. Så kanskje jeg når drømmen min om six pack en vakker dag. Jeg må bare stå på og fortsette slik jeg har gjort nå den siste tiden. Ingenting er mer motiverende enn å se at alt slitet gir resultater! Jeg har fortsatt ett stykke igjen, men jeg vil skryte av meg selv og si jeg er på god vei. På det meste veide jeg 76 kg. I dag veier jeg 68,4 kg. For å få til det har jeg syklet nesten hver dag, både til og fra trening, jobb og stallen. Jeg går tur med hunden hver dag, og spiser ikke så mye som jeg gjorde før. Rett og slett fokusert på kondisjonstrening som får forbrenningen i gang, og jeg har aldri følt meg bedre i min egen kropp før nå! Nå har jeg fått meg ett skikkelig treningsprogram som fokuserer på å bygge muskler. Så om vekten går opp igjen tviler jeg ikke på. Men jeg har lært å ikke fokusere på tallet badevekten viser, men heller det du ser i speilet foran deg. Muskler veier mer enn fett, ikke sant! Det er ikke sikkert dere lesere ser noen særlig forandring på tidligere bilder og nå, men jeg selv merker stor forskjell! Og det er det som teller for meg <3

 

6 kommentarer

Siste innlegg