Er det her det er party?

Den siste helgen nå, tok virkelig av! Det er så lenge siden sist jeg hadde det så gøy på en fest. Og jeg skulle aldri trodd det var min egen fest jeg koste meg på. Jeg er ikke noe “kjent” for å ha fest hjemme. Jeg liker helst å gå på andre sine fester. Jeg går bare rundt og er redd for at ting skal knuses, eller ødelegges på noen måte. Selv om det var fult hus og litt til denne gangen, brydde jeg meg ikke noe særlig. Jeg fokuserte på å kose meg! Og det gjorde jeg! Så takk for fredagen alle som dukket opp, kjente og ukjente! 

De fleste bildene ble tatt via snapchat.. Så får dere en liten bilde historie med tekst 🙂

Lisa i full gang med støvsugeren

Strippestangen ble selvfølgelig tatt frem! 

Dagens innkjøp

Det ble fullt hus ut på kvelden, ja!

Hehe, bordet knakk visst. Det var nok ikke Tina sin feil, men hun har en tendens til å være på feil sted til feil tid!

Håkon fant trekuken av en korkåpner! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg